Domowe "drukowanie" tkanin

20:34:00

Zanim pochwalę się ostatecznym efektem prac, chcę Wam pokazać co znalazłam. Trafiłam na kilka interesujących książek na temat "drukowania" tkanin (printed patterns).

Po pierwsze: Printed Pattern: Printing by Hand from Potato Prints to Silkscreen



Po drugie: Printing by Hand: A Modern Guide to Printing with Handmade Stamps, Stencils, and Silk Screens



I po trzecie: Lotta Prints: How to Print with Anything, from Potatoes to Linoleum



Pani Lotta Jansdotter pokazuje jak drukować tkaniny, ale wydała też kilka innych ciekawych książek na temat własnoręcznego dekorowania domu. Poniżej kilka zdjęć z pracowni autorki.





You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, co udało Ci się stworzyć. Mam nadzieję, że dokładnie opiszesz proces i użyte materiały. Też mam ochotę spróbować. Pewnie znasz ten blog: http://blog.lenacorwin.com/ , marzy mi się udział w takich warsztatach, jakie organizuje Lena Corwin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już niedługo się pochwalę :) Bloga nie znam, zaraz pooglądam.

    OdpowiedzUsuń

POLUB na Facebooku

Subscribe