Wasze kąty do pracy

18:40:00

W jednym z ostatnich wpisów, gdzie pokazywałam moje biurko,  prosiłam Was o przesłanie zdjęć miejsc, w których pracujecie. 

Zdjęć dostałam tylko kilka, ale każde ciekawe i jedyne w swoim rodzaju. Piszecie, że zwykle Wasze biurka stoją w miejscach wydzielonych w salonie czy sypialni. Rzadko kto ma szansę na osobny pokój biurowy, ale taka "skradziona" przestrzeń ma swój dodatkowy urok.  
Bardzo trudno jest mi wybrać to najładniejsze zdjęcie. Każde biurko ma w sobie to coś i każde jest urządzone w innym stylu.

Wspominałam jednak o nagrodzie i postanowiłam ją przyznać Gu. Jako pierwsza odważna przysłała mi zdjęcie. Jej kolorowy kącik mnie zauroczył. Jest taki wiosenny. Prawie każdy element zrobiony jest własnoręcznie, co jest dodatkowym atutem. Gratuluję! 
Co będzie nagrodą? Muszę to przemyśleć :)




























Chciałabym bardzo wszystkim podziękować za udział. Zawsze bardzo jestem ciekawa jak mieszkacie (te, których nie podglądam na ich blogach). Takie zabawy to też możliwość poznania nowych, kreatywnych miejsc w sieci. Jeszcze raz dzięki!

Poniżej wszystkie przesłane przez Dziewczyny zdjęcia.
Niech wypowiedzą się jeszcze Czytelnicy. Które biurko Wam się najbardziej podoba? 


































































































































Iga







































You Might Also Like

25 komentarze

  1. Ulala, same fajne kąty. Ja niestety nie mam się czym chwalić, bo to zupełnie niedopieszczone miejsce w mieszkaniu, ale liczę, że jego miesiące są policzone. Gratuluję Gu, świetny kreatywny kącik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale Ci się nie dziwie, też bym wybrała Gu :))) Jest takie moje :)))
    Moje następnym razem, może za tydzień prześlę i pokazesz?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę pokazać, pewnie. A u siebie nie będziesz pokazywać?

      Usuń
  3. No to problem, bo też nie wiedziałabym które wybrać (hi hi rozbawiły mnie dwa lapki z zegarem i to czasowo całkiem blisko siebie).

    Chyba jednak najbardziej urzekające jest kolorowe Gu!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kąciki biurowe, ja nie mam gdzie wygospodarować takiego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa cudne! biureczko Gu to mistrzostwo :))) no i Agi... ech:)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie była 11:49 ;p .Zdecydowanie Gu , wesoło i przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę wspólne zamiłowanie do wygaszacza _Fliqlo :)
    też lubimy

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, mój wybór byłby podobny. Kącik GU od razu rzucił mi się w oczy, jest taki pozytywny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! W każdym z tych kątów jest coś, co szczególnie urzeka i nadaje charakteru. Gu ma piękny turkus, Anita świetny kolaż i swoje szyjątko, Ania rewelacyjne pompony, Oludita buddę i żeńską głowę w kwefie, Iga łapkę, Piece of Love łańcuszek z przypinkami!
    Oj, trudny wybór, nawet spośród tej liczby zdjęć :)
    Gratuluję Gu tym bardziej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga no i Ty szkiełka, lampka, ta linijka i wszystkie pozostałe drobiazgi skrzętnie i precyzyjnie, bardzo przemyślanie poukładane :)))
      Dziewczyny piękne macie miejsca!<3

      Usuń
  10. Kącik Gu cudny, też bym dała mu pierwsze miejsce, przydadzą mi się te inspiracje bo właśnie otworzyłam swój kącik biurowy, na razie jest trochę jak tabula rasa, ale powoli jakoś sensownie go spersonalizuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy kącik jest niesamowity! Ja w najbliższym czasie chciałabym zrobić swój i znalazłam tu parę inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne :) i zachęcające do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne miejsca pracy , w każdym z nich jest coś co urzeka :) dla mnie nr 1 strzał w dziesiątkę wyróżnia się na tle innych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięrwszy kąt jest przepiękny :) świetne kolory :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne te kaciki!!! Ja wlasnie glowkuje co zrobic z moim malym, pracowniczym miejscem... a moze bardziej mojego meza... Glowkowania co nie miara bo miejsce do kitu:/ ale inaczej sie nie da... Inspiracje jak znalazl!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi poza wygranym zdjęciem bardzo podoba się Piece Of Love. Swietna lampa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, aż nie wiem co powiedzieć z przejęcia :) Strasznie się cieszę i ogromnie miło mi się czyta Wasze komentarze. Podziękowania należą się: Oli za skuteczne zmobilizowanie do zdjęć (po pierwszym apelu o nadsyłanie zdjęć od razu migasem sprzątnęłam przestrzeń i zrobiłam ekspresowe zdjęcia, do których nie mogłam się zebrać od kilku miesięcy), synkowi Kubusiowi za wyjątkowo długą drzemkę, dzięki czemu mogłam zrobić te zdjęcia bez przeszkód oraz Mężowi Krzychowi za zbicie i pomalowanie dech i zmontowanie ich w blat roboczy. Jutro postaram się pokazać u siebie moją pracownię w całości i w detalach, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne :) właściwie każe ma w sobie COŚ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. GU wygląda świetnie, ale pozorny nieporządek u Agnetha Home wygląda świetnie! do tego czerń, biel i szaro-brązy, no po prostu bajka!

    OdpowiedzUsuń

POLUB na Facebooku

Subscribe