Zoom na wnętrze

09:45:00

Dawno nie pokazywałam zdjęć wnętrz ze szwedzkich agencji nieruchomości. Tym razem Stadshem.



























































































































































































Mieszkanie pełne jest najnowszych trendów. Jest mosiądz, marokańskie kafle, skórzane uchwyty do szafek (tak jak w mojej kuchni), futrzane dodatki.








































Całość bardzo w moim stylu!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Gdzieś się to już ostatnio pojawiło..... ze zdecydowanie bogatszym opisem
    http://wnetrzarski.blogspot.com/2014/05/wnetrza-skandynawskie-mieszkanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo pierwszy komentarz nie mój, ale ktoś już zauważył. Temat taki sam, ale widziany trochę inaczej! :) Buziaki, Maja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie... Może nie wszystkich Czytelników mamy tych samych :)

      Usuń
  3. Łazienka - schowek na szczotki... wypisz wymaluj jak moja ;-) tyle ze prysznic mam schowany za ścianką. Fajne mieszkanko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam wielokrotnie i pokochałam. Bardzo w moim guście :) Kuchnia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. He he... a ja to mam wrażenie, że te mieszkania są do siebie tak podobne, że czasem ciężko się połapać czy gdzieś widziało się to czy całkiem podobne ;-) No świetne co tu dużo gadać, bardzo podoba mi się czarna fuga do białych kafli i czarne szafki w kuchni, ale mnie zdecydowanie potrzeba tam koloru. Dodałabym tu kilka żywych barw w postaci choćby poduszek i już byłoby lepiej.
    Choć jasne..... do zdjęć takie wnętrza są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te czarne fugi do białych kafelek CZAD:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatycznie, i znalazłam inspiracje na wystrój łazienki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

POLUB na Facebooku

Subscribe