Zoom na wnętrze

08:42:00

Dziś nie mam dla Was zbyt wielu zdjęć, ale za to wnętrze w najbliższym memu sercu stylu skandynawskim.




Mieszkanie w sercu Helsinek. Właścicielką jest projektantka wnętrz i stylistka portalu Scandinavian Deko, Laura Seppänen.











































































































We wnętrzu znajdziemy wszystko to, co jest aktualnie najmodniejsze po drugiej stronie Bałtyku. Biel, czerń i kolorowe dodatki w etnicznym stylu. Jest też odrobina mosiądzu. Jak to u Skandynawów (chociaż Finlandia akurat do nich nie należy, przynajmniej geograficznie), muszą się też znaleźć klasyki designu. Tutaj mamy Butterfly chair i krzesło Thonet. Pełno tu też Ikei, jakże by inaczej. Dopełnieniem całości jest stare radio.


























































Nic dodać, nic ująć. Więcej zdjęć tego wnętrza można znaleźć w magazynie Deko

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Dywan w kuchni <3
    Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wnętrze, lekkie i jasne, dobra baza do ekspozycji ciekawych rzeczy, kolorowych, wzorzystych, różnych po prostu. Szarobura pościel świetna :)
    Skandynawowie mają jakiś taki dar wypośrodkowania wielu stylów, no i nie wstydzą się Ikei (jak wielu u nas;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Chciałabym tak dobierać dodatki do własnego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrze bardzo przemyślane, ale mnie urzekł dywan w kuchni - chyba sznurkowy, czarny jakby szydełkowy. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och mój ideał,może kiedyś będzie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie bomba <3
    ach ten dywan w sypialni no... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotel butterfly... moje marzenie....

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym tak mieszkać ;-) a fotel - czad!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wnętrza proste, na myśl nasuwa mi się, na ile takie są po prostu a na ile stylizowane. Wyglądają jednak pięknie prawdziwe i takie po prostu, jakby każda rzecz od początku miała mieć gdzieś tam swoje zaplanowane miejsce.

    OdpowiedzUsuń

POLUB na Facebooku

Subscribe