Girlanda na przyjęcie. Prosty sposób na efektowną dekorację.

09:51:00

Urodzin Zośki nie obchodziliśmy zbyt hucznie i niestety na raty, ale nie mogłam się powstrzymać przed dekoracją mieszkania na tą okazję. Pewnie dla Młodej było obojętne jak to wszystko wygląda, ale dla mnie nie.




Kupiłam miętowe i różowe baloniki. Powiesiłam girlandy. Serwetki na stole były pod kolor i nawet tort pasował. Było delikatnie i bez przesady. Dość słodko, ale małe dziewczynki są przecież słodkie, no nie?





Girlanda z chorągiewek, jak napisałam w tytule, to prosty sposób na szybką i efektowną dekorację na tego typu okazje. Moją akurat kupiłam będąc w Stanach. Tyle tam było tego typu akcesoriów, że nie mogłam się powstrzymać. Jednak montując ją w zeszłym tygodniu stwierdziłam, że wykonanie podobnej w domu byłoby bardzo proste. Poniżej mała instrukcja.


Potrzebne nam będą:
2 m sznurka – najlepiej w kolorze białym lub innym pasującym do koloru chorągiewek
kolorowy brystol – dobrym pomysłem jest taki, który można kupić w arkuszach formatu A4, wtedy możemy łatwo miksować kolory
dziurkacz
nożyczki



Zabieramy się do roboty.
1. Z papieru wycinamy prostokąty o wymiarach 10 x 15 cm.
2. Na krótszym boku wycinamy ząbek na głębokość 4 cm.
3. Po przeciwnej stronie dziurkaczem robimy dwie dziurki – rozstaw dziurkacza będzie odrobinę mniejszy niż nasza chorągiewka.
4.  Przygotowujemy ok 12 chorągiewek (na 2 m sznurka)
5. Przez dziurki przeplatamy sznurek, jedna chorągiewka po drugiej 
6. Gotową girlandę zawieszamy, np. przyklejając ją taśmą klejącą do ściany/półki

Gotowe!


Alternatywą dla brystolu może być papier do scrapbookingu czy zaprojektowany przez nas wzór wydrukowany na trochę grubszym papierze niż standardowy. Wszystko zależy od naszej inwencji.

Na koniec jeszcze zdjęcie tortu made by mama.




PS. Jubilatka z zestawu do losowania wybrała kalkulator. Będzie kolejny inżynier w domu?

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ola ślicznie! <3 bardzo dziewczęco :) sto lat dla małej Zosieńki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie dzieci w tym wieku są słodkie, bez względu na płeć. Fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat dla małej księżniczki !!! Dekoracje śliczne ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Girlanda piękna, a jaka prosta do wykonania! Wspaniałego kolejnego roku życia dla Zosi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te girlandy są - na pewno i ja im ulegnę :) a torty będą u nas dwa, bo przyjęcie da rodziny a w drugi dzień dla znajomych :) więc na pewno jeden zrobi mama też :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ja już drugie urodziny córki mam za sobą i mi głupio bo na dekorowanie domu zawsze nie starczało mi czasu, na pierwszym miejscu było sprzątanie i gotowanie. Gratulacje pomysłu, 100lat dla córy. A i zapraszam na giveaway do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! 100 lat 100 lat dla malutkiej ;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego dla "małej" :) girlanda, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam girlandki! są cudne i takie efemeryczne... sto lat dla szanownej jubilatki!
    Hopik
    www.magiadomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat, Zofia! <3

    Super pomysł na girlandę! :) Zrobię taką, dzięki za inspirację, Oleńko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje! Efektowna i łatwa do wykonania :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla Zosi! :) Tort apetyczny, a pomysł na girlandę faktycznie fajny, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego dla córci z okazji roczku :)
    Moja córeczka ma urodziny pod koniec września więc pomysł na tą wspaniałą girlandę będzie idealny :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale to fajne jak się ma roczną córeczkę, można sobie bezkarnie różowo miętowe girlandy wieszać ;))) ślicznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na szybką girlandę, chyba go wykorzystam w nieco innej kolorystyce :) dzięki :)

    No i sto lat dla roczniaka :)
    (moje młode wyciągały banknoty.... materialści skubani ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam przygotowywać przyjęcia urodzinowe dla swojej Zosieńki, wszelkie inspiracje mile widziane, szkoda, że urodziny są tylko raz w roku ;) A może i dobrze bo bym zbankrutowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna girlanda. Właśnie sama przygotowuję się na pierwsze urodzinki mojej córeczki, we wrześniu. Przeszukalam cały internet i nigdzie nie mogę znaleźć brystolu w jakikolwiek wzór. Mogłabym prosić o jakiś namiar? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję poszukać w sklepach z akcesoriami do scrapbookingu.

      Usuń

POLUB na Facebooku

Subscribe